søndag 24. november 2013

Havreflarn uten sukker

Har begynt å teste ut litt oppskrifter for å finne ut hva jeg har lyst å ha på bordet til jule-besøkende. Vi har flere i familien med forskjellige allergier så jeg prøver å ta hensyn slik at alle finner noe dem liker og tåler. Det vet jeg at dem setter pris på . Julen er jo en tid hvor alle sammen skal kose seg. Og i år som tidligere år inviterer vi mannens familie og min familie på julegrøt på formiddagen julaften, så serverer vi kaffe og kaker etterpå Dette prøvde vi ut først når vi flyttet inn i huset og vi synes det ble en slik sukssess at det er blitt en tradisjon. For oss er vi fantastisk gla over å få sett alle på en sånn dag. Vi har flere søskener som ikke bor her nord og da er det ekstra koselig når dem er hjemme og kommer på besøk. Totalt blir vi 16 stykker i år på nissegrøten med kaffe. Da mangler vi 2 av søskenfamiliene mine som utgjør 9. De er for seg selv eller hos den andre parten av familien.

I dag prøvde jeg meg på havreflarn uten sukker.


Oppskriften fant jeg på denne siden: http://nordlia.blogg.no/1323442550_havreflarn_uten_sukke.html

Ingen kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...