tirsdag 12. august 2014

Åh, du herlige kaffe

Her startet dagen relativt tidlig. Ingenting smaker bedre om morgenen enn kaffe. I dag ble det en latte. Det er det virkelig lenge siden jeg har drukket. Og det smakte himmelsk 😊.


Vi har siste uka med ferie før nye rutiner skal på plass. Kjenner at det skal bli godt når alt har gått seg til. Minstesnuppa gleder seg utrolig mye til å begynne i første klasse. For henne blir det en helt ny verden. Så i løpet av uka må vi å finne skoleantrekk til henne som jeg har lovt. Eldstemann skal jo begynne på ny skole etter at vi flyttet i sommer. Der er det nok litt mere nerver i sving, men jeg tror han klarer seg heeelt fint. Mamma får være med ene og pappa den andre :)

Så er det meg da. Jeg arbeidet på ett prosjekt før sommeren som ble ferdig akkurat i det sommeren startet. Dermed har jeg hatt en rimelig lang sommerferie. Det har selvsagt vært godt med litt fri i sommer, spesielt siden det har vært den beste sommeren noensinne. Uansett er det på tide med noe å gjøre. Så jeg er på jobbjakt. Det er ikke veldig morro å ikke kunne planlegge så mye frem i tid. Nå må vi være litt sparsommelige med innkjøp og diverse siden vi har bare en inntekt. Og vi har så innmari lyst på en liten weekendtur bare vi to voksne. Pleie kjærligheten til. DET skal jeg bestille når jeg har funnet meg ny jobb.

Her regner det i dag, så da er det bare å brette opp armene og få litt ting gjort i dag. Hehe... Bare nyte kaffen først da:)


Ingen kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...