mandag 15. desember 2014

Morgenkaffe og julekjole


Jeg har tydeligvis slått av vekkerklokken i søvne i morges. For jeg våknet av meg selv 07:11 og da begynner det å haste for ungene med å rekke alt de skal før skolen starter. Så det ble en litt brå morgen. I går sovnet jeg sent mest sannsynlig på grunn en uanstendig mengde kaffe som ble drukket i går. Minstesnuppa klarte heller ikke falle i søvn før sent sent i går, ikke på grunn av kaffe.. hehe, men hun er vanligvis litt treig med å sovne.
Vi rakk i allefall både frokost og alt vi skulle før de dro avgårde til skolen. Og jeg har til og med fått gått en halvtimes tur med Shelby, fyret i peisen og sitter nå med en god kopp kaffe i sofaen med Mac-en og surfer litt på nett. Leter etter kjoler. Har desverre ikke budsjett til å kjøpe meg julekjole i år, men "vindusshopper" bare litt. Så utrolig mye fint på Nelly, Miinto og Zalando.

Likte denne som jeg fant på Zalando. Young Couture by Barbara Schwarzer.

Og en svart kjole fant jeg på Nelly

Princess Lace Dress fra John Zack.

Skulle ønske julebudsjettet mitt var liiiitt større i år, men sånn er det når man ikke har fast jobb.

Nå er det bare å planlegge resten av dagen. Har fri hele uken og skal ikke jobbe før fredag. Så nå skal det pyntes mer til jul her i huset ;)

Ha en fin fin dag med eller uten jobb alle sammen!  

 ♥ 

 

Ingen kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...