torsdag 3. september 2015

Herregud som dagene fyker avsted

Tiden etter at skolen begynte har gått så sinnsykt fort. Første uke trodde jeg vi skulle starte rolig etter hva jeg hadde hørt av andre som har gått studiet, at det bare er mye generell informasjon og lignende, Så jeg hadde ikke alle bøkene jeg trengte da, en ventet jeg blant annet på skulle komme i posten for jeg hadde bestilt den på nett. Dette stemte i allefall ikke. Det var rett på sak og jeg ble litt hengende etter som jeg har arbeidet skikkelig hardt med å nå igjen den foregående uken.
Ungene startet også rett på, ikke mindre enn FIRE bursdager ble snuppa vår invitert i to av dem skulle i allefall feire sammen. I tillegg til dette hadde begge to kamper. Så vi fikk virkelig fylt dagene.

Så har vi hatt Parkenfestivalen her i Bodø. Årlig festival som ble arrangert for 9 gang. Dette var derimot min første gang på Parken. Jeg gledet meg som en unge dagene i forveien. Hadde kjøpt inn ny regnkåpe for typisk Bodø-vær og var virkelig klar.
Dette ble arrangert 21-22 august. Dagen i forveien arrangeres Familieparken som er mere for de små. Dette dro vi på hele familien og fikk en veldig fin opplevelse sammen i nydelig vær og med gode venner.
Parkenfestivalen var også så heldig å få vist seg fra sin absolutt beste side. Nydelig solskinn hele helga og over 20 grader.
Programmet i år inneholdt blant annet; Matoma, Bel Canto, Emilie Nicolas, Band Of Horses, Band Of Skulls, Susanne Sundfør, The Cardigans, CC Cowboys og Katzenjammer. Sistnevnte imponerte meg veldig og gav virkelig mersmak. De vil jeg se mer av. Parken ble avsluttet med Røyksopp. Helt fantastisk. En stjernespekket show med lys, røyk og lyd. Det var virkelig en opplevelse. Her har vi det lyst hele natten hele sommeren, men denne festivalen er så sent på sommeren at det er begynt å bli mørkt på kveldene, så alt kom til sin rett under dette øyeblikket.
Til neste år er jeg definitivt med igjen om jeg er så heldig å få billett. De blir utsolgt på 1-2-3 når de blir lagt ut selv om det er før programmet er klart.



En liten smakebit av Katzenjammer. Fikk desverre ikke tatt så mange bilder da batteriet på telefonen min er helt elendig. For å spare strømmen så den holdt ut kvelden kunne jeg verken ta bilder, åpne snap eller noe.

Nå skal jeg sørge for at jeg har lader med i veska når jeg skal på slike arrangementer og nytt batteri er bestilt til telefonen.


Ingen kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...