mandag 27. oktober 2014

Helgene går alltid så fort unna








Det har vært en strålende helg. Først var vi å leverte lillesnuppa vår som skulle dra med bestevenninnen sin til hennes foreldre. Litt sånn rart for mammahjertet at hun skulle være borte hele helgen. Og så var jeg litt spent på om hun kom til å få hjemlengsel, spesielt siden det ikke vare var å hente henne øyeblikkelig da siden man må dra med ferge dit, men innerst inne visste jeg at hun var klar for det. Det hadde gått over all forventning og da jeg hentet henne i går sa hun at hun ikke hadde savnet meg eller Shelby i det hele tatt for de hadde hatt det så høy. Veldig godt å vite.

Fredag fikk vi besøk av min yngre lillesøster på taco, ett varmt bad ute og film. Herlig kvalitetstid med familie. Kjenner at det var alt for lenge siden sist, så dette må jeg bli flinkere på.

Lørdags morgen fant jeg en oppskrift på bananscones på Mathilda Harn sin instagram. Disse måtte prøves ut. Jeg stekte de heller som banan-pannekaker. Gikk bare godt å lage dem slik. De var utrolig gode med peanøttsmør og syltetøy på.

Lørdags kveld var jeg så heldig at mannen kokkelerte utmerket biff til oss. Rart at ikke minstesnuppa var sammen med oss da, men så også at eldstemann vokste litt av å få være med bare oss. Praten var veldig fin og vi koset oss masse. Sent ble det på både liten og stor ☺️.

Blogger dette innlegget fra mobilen så kvaliteten blir nok ikke optimal.

Ingen kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...