torsdag 30. oktober 2014

Forsov oss... opp i hui og hast


I morges våknet jeg av at lillesnuppa kom inn på soverommet vårt og opp i senga. Åh.. så koselig tenkte jeg. Da kan vi slumre litt før vekkerklokka ringer så tittet jeg litt bort på klokken.... HERREGUD, den var 09:00 alt. Ingen tid til å slumre. Opp i hui og hast for å vekke storebror, få i ungene frokost og skynte oss av gårde. Heldigvis smurte jeg matpakken deres i går kveld så den var klar i kjøpeskapet.
For en start. Er mange år siden jeg forsov meg sist og det føles helt forferdelig. Og i dag kan jeg si at jeg heldigvis ikke skulle på jobb. Så etter at kidza var kjørt til skolen var det rett hjem igjen. Fikk laget med en god smoothie og slappet litt av.

Letet litt på nettet for inspirasjon for å skjære ut gresskaret jeg har kjøpt. Er jo ett hav av muligheter å velge imellom. Helt på amatørnivå til proffer som utfører de fantastiske kunstverkene. Ja, må jo kalle det det. Helt sykt detaljert.
Har du kjøpt gresskar?

Ingen kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...