torsdag 2. oktober 2014

Sofablogging

Ligger henslengt på sofaen etter middag og litt rydding etter det. Så her blogges det fra iphonen da mannen ser film på Mac-en. Det tok jammen litt på å være første dag på jobb etter fire måneder uten. 
Må si det var herlig å være tilbake i barnehagen jeg har arbeidet i tidligere. Full fart og masse herlige blide små fjes. Og de voksne var like blide for å ha meg tilbake igjen. Det varmet skikkelig!!  Fire år siden jeg arbeidet der sist. Det var en praksis på ett halvt år. 
Så får vi se hvor mye jobbing det blir der da. Er bare vikar, men tar det jeg får og er glad for det! Håper det blir mange fine turer ute i det fri. Barnehagen der er nemlig veldig flink å dra på turer. I morgen skal de faktisk på rype-jakt. Tenk å få være med på det fra de er så små. Rype (medbrakt) med tilbehør skal de også få spise i skogen. Herlig!!

Nå skal jeg lade litt til så jeg er klar for jobb i morgen. Så blir det pakking etter jobb for til helgen blir det en liten tur til storbyen Oslo :) 


Ingen kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...